Reklamacje i zwroty
TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
- Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową:
a) Odpowiedzialność sklepu internetowego względem Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z umową, określona jest przez przepisy Kodeksu cywilnego.
b) Reklamacje można zgłaszać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@aldadruk.pl.
c) W razie konieczności oceny niezgodności Produktu z umową, Produkt powinien być dostarczony do sklepu internetowego na koszt Klienta.
d) Drukarnia ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania, a odpowiedź wysyłana jest na adres e-mail Klienta lub inny wskazany przez niego sposób.
e) Po zaakceptowaniu Projektu przez Klienta, Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z nieprawidłowego przygotowania Projektu. - Postanowienia dotyczące Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami:
a) W przypadku uszkodzenia lub ubytku Produktu w trakcie przewozu, Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany do podjęcia niezbędnych działań w celu ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
b) Sklep internetowy ma prawo do weryfikacji zgłoszonych wad Produktu. Jeśli wady nie zostaną stwierdzone, Klient ponosi koszty weryfikacji oraz dostarczenia i odesłania Produktu.
c). Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od od dnia przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia, z zastrzeżeniem ust. 2.2.2 – w tym przypadku termin liczy się od dnia udostępnienia lub przesłania Produktu do sklepu internetowego. - W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Sklep internetowy usunie wadę reklamowanego druku; dostarczy Klientowi wydruki wolne od wad; wykona druk zamówienia ponownie w technicznie uzasadnionym terminie lub zrekompensuje szkodę w inny, ustalony przez strony sposób.
- Sklep internetowy odpowiada wyłącznie za rzeczywiste szkody bezpośrednie poniesione przez Klienta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania druku zamówienia, natomiast odpowiedzialność sklepu internetowego za szkody pośrednie oraz utracone korzyści Klienta jest wyłączona.
- Odpowiedzialność sklepu internetowego za szkody wyrządzone Klientowi jest ograniczona do wartości zamówienia, którego niewykonanie lub nienależyte wykonanie było przyczyną szkody poniesionej przez Klienta.
- Odpowiedzialność sklepu internetowego z tytułu rękojmi dla przedsiębiorców jest wyłączona.
- Sklep internetowy nie udziela gwarancji na wyprodukowane towary.