Reklamacje i zwroty

TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

  1. Reklamacje dotyczące niezgodności Produktu z umową:
        a) Odpowiedzialność sklepu internetowego względem Klienta, będącego jednocześnie Konsumentem, z tytułu niezgodności Produktu z umową, określona jest przez przepisy Kodeksu cywilnego.
        b) Reklamacje można zgłaszać poprzez przesłanie wiadomości e-mail na adres: biuro@aldadruk.pl.
        c) W razie konieczności oceny niezgodności Produktu z umową, Produkt powinien być dostarczony do sklepu internetowego na koszt Klienta.
        d) Drukarnia ustosunkuje się do reklamacji w ciągu 14 dni od jej otrzymania, a odpowiedź wysyłana jest na adres e-mail Klienta lub inny wskazany przez niego sposób.
        e) Po zaakceptowaniu Projektu przez Klienta, Drukarnia nie ponosi odpowiedzialności za błędy wynikające z nieprawidłowego przygotowania Projektu.
  2. Postanowienia dotyczące Klientów nie będących jednocześnie Konsumentami:
        a) W przypadku uszkodzenia lub ubytku Produktu w trakcie przewozu, Klient nie będący Konsumentem jest zobowiązany do podjęcia niezbędnych działań w celu ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.
        b) Sklep internetowy ma prawo do weryfikacji zgłoszonych wad Produktu. Jeśli wady nie zostaną stwierdzone, Klient ponosi koszty weryfikacji oraz dostarczenia i odesłania Produktu.
        c). Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od od dnia przyjęcia reklamacji do rozpatrzenia, z zastrzeżeniem ust. 2.2.2 – w tym przypadku termin liczy się od dnia udostępnienia lub przesłania Produktu do sklepu internetowego.
  3. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia Sklep internetowy usunie wadę reklamowanego druku; dostarczy Klientowi wydruki wolne od wad; wykona druk zamówienia ponownie w technicznie uzasadnionym terminie lub zrekompensuje szkodę w inny, ustalony przez strony sposób.
  4. Sklep internetowy odpowiada wyłącznie za rzeczywiste szkody bezpośrednie poniesione przez Klienta z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania druku zamówienia, natomiast odpowiedzialność sklepu internetowego za szkody pośrednie oraz utracone korzyści Klienta jest wyłączona.
  5. Odpowiedzialność sklepu internetowego za szkody wyrządzone Klientowi jest ograniczona do wartości zamówienia, którego niewykonanie lub nienależyte wykonanie było przyczyną szkody poniesionej przez Klienta.
  6. Odpowiedzialność sklepu internetowego z tytułu rękojmi dla przedsiębiorców jest wyłączona.
  7. Sklep internetowy nie udziela gwarancji na wyprodukowane towary.